فروشگاه ساینا

کسب درآمد دائم بدون نیاز به سرمایه گذاری! با سیستم فروشگاه دهی زپو کسب درآمد کنید.

فروشگاه ساینا

کسب درآمد دائم بدون نیاز به سرمایه گذاری! با سیستم فروشگاه دهی زپو کسب درآمد کنید.

تمامی محصولات ساینا آپ بر گرفته از فروشگاه ساز زپو. با تخفیفات چند درصدی در اختیار شما قرار داده ایم.لطفا در بخش نظر سنجشی وبلاگ(سوالات انتقادات ومحصولات درخواستی خود رااعلام بفرماید.) تمامی محصولات تضمینی و امتحان شده است .با انتشار پر فروش ترین محصولات زپو دیگر نیاز به سایت های دیگری سر بزنید. در بخش جستجو محصولات تمامی محصولات پر کاربرد در اختیار شما کاربران ساینا آپ بارگذاری شده است.برای دسرسی سریع تر به بخش مدیریت ساینا آپ از جمیل زیر استفاه کنید سیستم مدیریت ساینا آپ منتظر همکاری با تمامی (وب سایت ها-وبلاگ های) است.چنانچه موقع خرید محصول دچار مشکل یا خرابی لینک محصول شدیدن.سیستم پشیبانی ساینا آپ وسایت زپو 24 ساعت پاسخ گوی شما کاربران است .باتشکر
freedownloaderiran@gmail.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
نویسندگان

۴۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است


ویندوز کوچک من یک برنامه پرکاربردوکم حجم جهت دسترسی سریع،
این برنامه الهام گرفته از منوی استارت و نوار وظیفه یا همانTaskbar ویندوز واقعی میباشد که توسط این برنامه میتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن به برنامه ها یا بازی های مورد علاقه،مخاطبین خاص،لیست تماس ها ،تماس های سریع ،ویجت ها و غیره در هر زمان دسترسی داشته باشید.
برخی ویژگی ها:
-رابط کاربری ساده و شیک همراه با تنظیمات پیشرفته
-استارت منوی واقعی ویندوز
-نوار وظیفه ویندوز
-کاملا واکنشگرا وپشتیبانی از جهت چرخش صفحه دستگاه
- شخصی سازی و قرار دادن هر تعداد برنامه یا آیتم های مختلف در قسمت نوار وظیفه یا استارت منو
-دسترسی سریع به لیست تماس ها و تماس سریع
-استفاده از 9پوسته یاتِم به رنگ های تم واقعی ویندوز
-قابلیت ویرایش اندازه و نوع فونت در منو ها
-تنظیم اندازه پنجره هاو منوها به اندازه دلخواه
-تنظیم قابلیت پاک سازی خودکار و بستن پروسه های اجرائی پس زمینه برای بهبود سرعت عمل دستگاه و ذخیره باطری
و خیلی بیشتر...
هر گونه سوال یا مشکلی در اجرا یا تنظیمات برنامه داشتید از طریق پشتیبانی آنلاین موجود در قسمت راهنمای برنامه با من تماس بگیرید.
مانا باشید

تغییرات آخرین نسخه

ارتقاء و بهبود در رابط کاربری برنامه

دسترسی‌ها

  • خواندن وضعیت تلفن و شناسه
  • کنترل لرزش
  • اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
  • ترسیم روی برنامه‌های دیگر
  • بستن سایر برنامه‌ها
  • خواندن مخاطبین شما
  • تماس مستقیم با شماره تلفن‌ها
  • خواندن گزارش تماس
  • بازیابی برنامه‎های در حال اجرا
دانلود - 2500 تومان

منبع:sainaapp.blogsky.com

sainaapp.blog.ir


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۰۶
saina app



توضیح

جلوی سرقت اطلاعات و عکسهای شخصی خود را بگیرید!


شاید واسه شما هم پیش اومده باشه که حجم اینترتت شما زودتر از اون چیزی که انتظار دارید تموم شده باشه و مجبور بشین دوباره برای خرید حجم هزینه کنید! اما مهم تر از این میدونستید برنامه هایی در دستگاه شما وجود دارد که بدون اطلاع شما اینترنت شما را مصرف میکنند و حتی امکان دارد اطلاعات شخصی شما را به سرقت ببرند! نگران نباشید این برنامه علاوه بر اینکه حجم مصرفی شما را مدیریت میکند و دیگر نیاز نیست هزینه اضافی بابت خرید حجم بدهید ، شما را از شر تمام برنامه هایی که اینترنت شما را استفاده میکنند خلاص میکند به عبارتی این برنامه حکم آنتی ویروس هم دارد و میتواند برنامه های مخرب که اینترنت و اطلاعات شما را سرقت میکنند را شناسایی و مسدود کند!


اما این تمام کاری که برنامه جادویی ما میکند نیست! با این برنامه میتوانید سرعت واقعی اینترنت خود را اندازه بگیرید و یا حتی به وای فای های رایگانی که اطراف شما وجود دارند متصل بشید و از اینترنت ان استفاده کنید!


. این نرم افزار به شما اجازه می دهد مصرف داده و سرعت شبکه را در همه زمان ها به صورت فوری چک کنید، و بر تمام مصرف داده های تلفن همراه در پس زمینه و پیش زمینه نظارت نمایید. حتی می توانید با مسدود کردن برنامه هایی که موجب افزایش هزینه های داده شما می شوند قبض تلفن خود را محافظت کنید.

ویژگی ها:
☆ نظارت مصرف داده:
نظارت بر مصرف دیتا تلفن همراه و نمایش فوری اطلاعات دقیق. بدون نیاز به صبر کردن دوباره!

☆ محاسبه خرج داده های شما، صرفه جویی در قبض تلفن شما:
اجتناب از ولخرجی ها با تنظیم یک حد ماهانه و اطمینان از اینکه هرگز از آن حد عبور نخواهید کرد.

☆ افزایش عمر داده خود:
توقف برنامه ها از استفاده نامناسب از داده در پس زمینه و در دسترس نگه داشتن اطلاعات برای بعد.

☆ اندازه گیری سرعت شبکه:
یک   ویجت زیبای شناور سرعت شبکه واقعی شما را نشان می دهد.

دسترسی‌ها

  • اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
  • android.permission.SYSTEM_OVERLAY_WINDOW
  • ترسیم روی برنامه‌های دیگر
  • اتصال به Wi-Fi و قطع اتصال از آن
  • مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
  • دسترسی کامل به اینترنت
  • بازیابی برنامه‎های در حال اجرا
  • مشاهدهٔ اتصالات شبکه
دانلود - 2500 تومان

منبع:sainaapp.blogsky.com

sainaapp.blog.ir


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۰۴
saina app


شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی راخوانده اید - چه انگلیسی یا فارسی.اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید.حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند.

حتماسوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید

"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"

من کاملا شرایط شما را درک می کنم برای این که خودم هم8 سال پیش دقیقا در جایگاه شما قرار داشتم. بی نهایت مشتاق بودم که راه کسب درآمد از اینترنت را کشف کنم و در این کار موفق شوم.خیلی جستجو و تحقیق کردم. به هر سایتی که فکرش را بکنید هم سر زدم و چند هزار نومان صرف خرید کتاب های خارجی از اساتید خارجی در این زمینه کردم. تمام پس انداز چند ساله ام را برای کسب آموزش سرمایه گذاری کردم و راستش حتی کمی هم از دوستان و خانواده قرض گرفتم.ماه ها طول کشید تا جواب تک تک سوالاتم را پیدا کردم و موفق به کسب درآمد عالی شدم. حالا 5 سال است که مشغول این کار هستم و درآمد فوق العاده ای هم کسب می کنم.

قبل از هر کلامی باید بگوییم که خرید این بسته حتی 1000تومان هم برای شما درآمد ایجاد نمی کند.

بلکه عمل به راهنمایی های آن درکنار استفاده از توانایی هایتان است که می تواند از پول تو جیبی تا میلیاردها تومان را به شما هدیه دهد.

پس قصد فروش کتاب داستان یا درسی و تئوری را به شما نداریم، بلکه مجموعه ای از دستور العمل های کسب و کار اینترتی

هست که همزمان با مطالعه آن ها باید به فعالیت و پیاده سازی رهنمودهایش بپردازید.

مجموعه ای که در پیش رو دارید کامل ترین مجموعه در رابطه با به دست آوردن درآمد ، با روش های گوناگون که با بهره گیری حتی تعداد محدودی از راه کارهای بیان شده در این مجموعه به درآمدی هنگفت دسترسی پیدا خواهید کرد. این مجموعه صرفا یک نرم افزار خاص یا چند روش آموزشی کم و معمولی نیست و همانطور که گفته شد شامل فایل های آموزشی و کاربردی است که حاوی قسمت های مختلفی برای کسب درآمد می باشد که هرکدام ازاین قسمت ها به طور مجزا درسایت های گوناگون باقیمت های مختلف و بسیار بالا فروخته می شود(باجستجویی مختصر قیمت های بسیار بالا را می توانید ملاحظه کنید)، ولی ماتمامی این مجموعه ها را در قالب یک پکیج کامل برای شما گردآوری کردیم تاتمامی ابزار مورد نیاز خود برای بدست آوردن ثروت را داشته باشید.

پکیج مورد نظر شامل پر درآمد ترین، بهترین، پایدارترین و سریع ترین روش کسب درآمد از اینترنت در ایران از طریق اینترنت می باشد.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و در وزارت صنعت،معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت قانونی شده است.

 

چرا تجارت در اینترنت بهترین روش برای کسب درآمد است؟

اگر شما از اینترنت برای چت ، دانلود ، تفریح و سرگرمی استفاده می کنید باید گفت وقت خود را بیهوده تلف می کنید زیرا یکی از بهترین منابع مالی را از دست داده اید هم اکنون افراد بسیار زیادی در ایران هستند که از طریق اینترنت کسب درآمد و امرار معاش می کنند شما با استفاده از این بسته می توانید با مفاهیم کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید و پول در آوردن از اینترنت آن قدر برایتان آسان می شود که به راحتی در کمترین زمان درآمدی فوق العاده را در اختیار خواهید داشت بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری ، مدرک ، پیشینه ی علمی یا تسلط بر زبانی خاص ، در هر سنی و در هر مکان و زمانی که باشید می توانید کسب و کار کنید و از فرصت های نامحدود اینترنت به خوبی استفاده کنید.

 

مزایا و فواید این بسته چیست؟
این بسته بسیار بیشتر از قیمتی که به فروش می رسد هزینه داشته است و برای اولین بار در ایران عرضه می گردد.ممکن است شما قبلا روش ها یا سی دی هایی را در رابطه ی درآمد اینترنتی استفاده کرده باشید ولی نتیجه نگرفته باشید اما این بسته حاصل تجربه و موفقیت های افراد بسیار زیادی است که در این زمینه فعالیت داشته اند . کاملا کارشناسی و 100 درصد تست شده و کاملترین مجموعه کسب درآمد از اینترنت می باشد و قابل مقایسه با هیچ برنامه و بسته دیگری نیست. اما متاسفانه بسته ها و محصولات مشابه بسیار زیادی در بازار یافت می شوند که درآمدزایی گذرا دارند یعنی فقط در محدوده ی زمان خاصی ممکن است کارآیی داشته باشند و بعد از آن از کار می افتند اما این بسته بر خلاف سایر محصولات مشابه فقط دارای آموزش روش هایی واقعی ، کاربردی و کاملا شرعی و قانونی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از خرید محصول وطرز استفاده محصول با ما در ارتباط باشید

freedownloaderiran@gmail.com

تنها بسته کامل ارائه شده از اول سال 1396 تا الان بالای 789 بار خرید موفق داشته است

این پکیچ در سال 1395 مهر ماه به بازار ارائه داد شد است که در اوایل سال 1396 با انتشار جلد دوم به بازار عرضه شده است.

چند نکته:موقع خرید حتما ایمیل خود را وارد کنید.بعد از پرداخت مبلغ محصول در سایت اصلی زپو لینک دانلود محصول به ایمیل وارد شده ارسال می گردد.

در صورت خراب بودن محصول ولینک دانلود مبلغ به حساب شما برگشت داده می شود.

با خرید ناموفق شما مبلغ محصول از طرف خود بانک بعد 72 ساعت به حساب شما برگشت داده می شود.

امروز تا اخر ماه این ماه با تخفیف بسته جامع آموزش کسب درآمد اینترنتی خریدار کنید.

از این که وقت ارزشمند خود را در اختیار ما گذاشتین سپاس گذارم

منبع اصلی محصول:

فروشگاه ساینا آپ

http://sainaapp.blog.ir/

دانلود - 24450 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۶
saina app

ضبط صدا تماس با کیفت HD
شما میتوانید تمامی تماس های خود را با کیفیت با ضبط کنید.
کافیست این محصول با تخفیف چهل درصدی از ما خریداری بکنید.و از جذابیت های ان بهر ببرید.
تنها محصولی که میتوانید با صدای ضبط شده مشکلات مزاحمی خود را برطرف بفرمایید
به عرض شما برسانم ابن محصول فقط در سایت ساینا آپ با تخفیف ۳۰۰۰هزار تومان به فروش گذاشته شده است.در صورت خرابی یا خرابی محصول پول شما برگشت داده میشود 
ممنون از خرید شما همین الان مارو خوشحال کنید.
دانلود - 3000 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۲
saina app

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی این بار برای شما ترفندی رو آماده کرده ایم که با آن میتوانید در بازی بسیار

جذابquiz of kingsکه یک بازی ایرانی و سرگرم کننده است سکه های درون بازی را بینهایت کنید و با دوستان

و رقیبان خود بازی کنید و سکه خرج کنید و نگران تمام شدن سکه هاتون نباشید

دقت داشته باشید این روش هیچگونه هکی نیست که موجب بن شدن شما شود و یک راه قانونی میباشد و ما فقط محدودیت ها را دور زده ایم .

عکس ارسالی از یکی از خریداران محترم که در طی 2 روز موفق شدن 100 هزار سکه دریافت کنند و تاج رو باهاش خریدن

دوست داری سکه هات بینهایت باشن

دوست داری رقیب هات رو شکست بدی

دوست داری تا میتونی سکه خرج کنی و امتیاز بگیری

دوست داری سریع لولت رو بالا ببری

+ آموزش بصری و کاملا گویا و نرم افزارهای مورد نیاز

قابل اجرا در موبایل و کامپیوتر

پس صبر نکن و این ترفند رو بخر

دانلود - 1500 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۴۳
saina app


کتاب نشانه های پنهان

مجموعه داستان کوتاه

برگزیده بهترین اثر از جشنواره ادبیات بهارستان


ناشر: افراز ، ناشر برگزیده سال 
شامل: 96 داستان کوتاه
در  169 صفحه
مضامین داستان ها: فلسفی، اجتماعی، دین، وجود خدا، فقر، عشق، روابط انسانی، طنز
در  این سایت به منظور دسترسی بیشتر و  پرداخت هزینه کمتر اقدام به عرضه کتاب  عشق از نگاه واژه ها بصورت نسخه الکترونیکی با قیمت 2000 تومان کرده ایم
اما اگر تمایل به خرید نسخه چاپی دارید
............................
متن کتاب

هم‌چنان پیش می‌راندم تا آن‌که در یکی از روزها، سنگی بسیار بزرگ را جلوِ خود دیدم، سنگی نفوذ‌ناپذیر. تا فاصله‌های زیادی، مسیرِ راهم را سد کرده بود و انگار کوهی عظیم در برابر دیدگانم بود. تمام وجودم را پس از ساعت‌ها تلاش برای یافتن راهی جهت عبور از پشت سنگ جمع کردم، اما موفق به نفوذ در آن نشدم. به‌حدی آب، پشت سنگ جمع شد که سنگ را بالاخره در خود پنهان کردم و من تمام وجودم را از روی آن عبور دادم. آن‌زمان بود که فهمیدم سنگ چندان هم بزرگ نبود.

جمله‌ای را قبلاً شنیده بودم که: «اگر سنگ‌ها جلو رود نبود، صدای آب هیچ‌وقت شنیده نمی‌شد.»

منبع :  sainaapp.blogsky.com

sainaapp.blog.ir

دانلود - 2000 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۳
saina app


کتاب نقاب ریا

مجموعه اشعار هادی احمدی(سروش) دفتر سوم

با عنوان

نقاب ریا 

اشعار نو

 

در این سایت به منظور دسترسی بیشتر و  پرداخت هزینه کمتر اقدام به عرضه کتاب  نقاب ریا بصورت نسخه الکترونیکی با قیمت 2000 تومان کرده ایم

............................

این کتاب مشتمل بر 40 صفحه و دارای 13عنوان شعر برگزیده برتر است که تماما اشعار نو / سپید می باشد

....

          سایه تا کی مرا دنبال کردن!؟

که من خود از تعقیب نهان وامانده ام.

برو... 

برو، سایه ی درختی شو تا گویند استقامت هنوز در درخت پیداست!!

.........

برو تا من دمی در این اندیشه نشوم که وجود دارم.

تو از سایه بودن من فقط سیاهی اش را ارث برده ای.

یا برو؛ یا اگر ماندی؛ سایه ی بی سری باش تا نکند خلایق بگویند:

                                                                      آن سایه ی آدم است؛

آدمی که در نیاز است!!!

منبع:sainaapp.blogsky.com

sainaapp.blog.ir


دانلود - 2000 تومان
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۱
saina app

دانلودرایگان نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی نسخه کامپیوترSMS Caster Full


یک نرم افزار قدرتمند با کارایی بالا و امکانات جالب. این نرم افزار را روی کامپیوتر خود نصب کنید و یک گوشی موبایل که قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارا باشد را تهیه ( اکثر گوشی ها این امکان را دارند ) و به کامپیوتر خود اتصال دهید حال شروع به ارسال اس ام اس های تبلیغاتی خود کنید .( این نرم افزار با جی اس ام مودم ها نیز کار میکند) امکانات برنامه ارسال اس ام اس گروهی و تبلیغاتی.

zagzag.co.cc


ویژهگیهای این برنامه:
1-ارسال اس ام اس به دو زبان فارسی و انگلیسی
2- قابلیت ارسال اس ام اس گروهی بدون افتادن شماره شما (flash sms )
3- دارای شماره ساز برای ساختن شماره های مورد نظر شما ( ارسال برای موبایل های یک منطقه و یا یک شهر خاص )
4- ارسال اس ام اس های طولانی و بلند 5
5- قابلیت ایجاد مکث در حین ارسال اس ام اس تبلیغاتی
6- تعریف زمان برای ارسال اس ام اس ( پیام تبریک در یک روز خاص - پیام تبریک در یک روز خاص برای یک شماره معین : مانند تبریک تولد )
7- سرعت ارسال بالا 800 تا 1200 اس ام اس برای نسخه معمولی و 4000 تا 6000 اس ام اس در ساعت برای نسخه حرفه ای
8- قابلیت استفاده از کلیه سیم کارت های موجود در کشور - تالیا - ایرانسل - همراه اول - همراه اول اعتباری
9- و مهمتر از همه توسط این نرم افزار دیگر هزینه بیهوده تلف نمیشود ؟ ( شما به یک رنج شماره اس ام اس ارسال کنید و فقط هزینه ارسال اس ام اس به شماره های سالم را پرداخت کنید ) مثال : شما به یک شرکت 100.000 اس ام اس سفارش می دهید و هزینه آنرا میپردازید اما آیا میدانید در محدوده اس ام اس های ارسالی شرکت شماره های مشکل دار و یا واگذار نشده نیز وجود دارد و شما هزینه ارسال به آنها را نیز پرداخت نموده اید ؟ !!! اما با این نرم افزار هزینه آنها اتوماتیک حذف میشود

کاربردهای نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی و تبلیغاتی : شرکتها و کارخانه ها اعلام محصولات جدید به بازار یاب ها و نمایندگان اعلام قیمت محصولات به نمایندگان اعلام مناقصه برای پیمانکاری تبلیغات انبوه برای محصولات بر روی موبایل ها دانشگاه ها و مراکز آموزشی اعلام نمرات دانشجویان ارسال خبرنامه به دانشجویان ارسال خبرنامه به اساتید سازمان ها و ادارات ارسال خبر بخش نامه ها و مصوبات به همکاران اعلام جلسات کاری با همکاران وسازمان های دیگر اعلام خبر های عمومی بر روی تلفن همراه اعلام مناقصه های پیمانکاری اعلام نمایندگی های جدید ضمنا شما توسط این نرم افزار و یک یا چند سیم کارت ایرانسل قادر خواهید بود ماهیانه 24.000 اس ام اس برای نسخه معمولی و حدود 100.000 اس ام اس برای نسخه حرفه ای فقط و فقط با قیمت 1 ریال به ازائ هر اس ام اس یک ریال - استفاده از طرح های ایرانسل هر دو نسخه کلیه سیمکارتها را ساپورت می کنند.


تخفیف ویژه تا اخر این هفته فقط 8000تومان می باشد.قیمت بدون تخفیف 14000تومان میباشد .حتما خریداری کنید.

تضمین در برگشت پول در صورت هر گونه مشکل 

دانلود - 8000 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۰
saina app

پکیج کار در منزل (50 درصد تخفیف)

پک کار در منزل
مجوز ارشاد
کاملا تضمینی + پروژه آنلاین تایپ و 34 پیشنهاد کاری
فقط 10000 تومان

دانلود - 10000 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۱
saina app

دانلود فایل بایوس لپ تاپ Dell Inspiron Mini 1012


دانلود - 15000 تومان
دانلود فایل بایوس لپ تاپ Dell Inspiron Mini 10

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۷
saina app